Sunday 14 September 2014

KELEBIHAN DAN KEISTIMEWAAN MENJADI AHLI SHAKLEE DI BAWAH MFMS

 ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA kepada semua pembaca blog ummul zikri.

Syu doakan agar anda  sentiasa berada dalam kesihatan yang baik dan sentiasa mendapat lindungan-NYA.

Ape kelebihan yang anda dapat apabila mendaftar shaklee?Untuk pengetahuan anda,syu akan senaraikan beberapa kelebihan menjadi ahli team MFMS yang paling happening sekali di Malaysia berdasarkan pengalaman syu sendiri.                                                            

 CARA MENJADI AHLI SHAKLEE                            



Ada 2 pilihan untuk menjadi ahli:-

 1) Yuran Pendaftaran hanya RM65 + RM10 Postage. Yuran ini adalah untuk menampung kos BUSINESS KIT yang mengandungi catalog, product guide dan business manual.

 ATAU

2) Buat pembelian dalam 1 RESIT sebanyak 200 point UV (Unit Value), iaitu bersamaan dengan RM650 anda akan mendapat KEAHLIAN PERCUMA (bernilai RM65) dan juga CASH BONUS (bernilai RM30+). Penjimatan hampir RM100.

Anda boleh hubungi syu untuk mendaftar, atau gunakan Shaklee ID:1164154(nur syuhada bt mohd zainom) sebagai SPONSOR. Syu amat bersyukur dipertemukan oleh Allah untuk berada di team MFMS ,team MFMS begitu istimewa kerana beberapa sebab ,seperti di bawah:  

KELEBIHAN MENJADI AHLI DI BAWAH MFMS

1.Anda akan dapat menjimatkan nilai wang anda apabila membeli barangan Shaklee kerana anda akan mendapat lebih penjimatan iaitu 25% lebih murah dari harga di pasaran.

2.Anda berpeluang mendapat BONUS hasil pembelian/jualan setiap bulan 5%-21%.Makan sendiri pun boleh dapat bonus juga .

3.Anda juga berpeluang untuk membuat bisnes Shaklee,( online dan offline) dengan bantuan MENTOR.

4.Anda juga boleh ACCESS kepada SPECIAL GROUP MFMS untuk testimonial dan maklumat terperinci mengenai produk-produk Shaklee.

5.Anda berpeluang untuk mendapatkan ebook ISTIMEWA dengan nama anda sendiri bagi tujuan PROMOSI.jom DOWNLOAD FREE di sini



6.Anda juga akan diberikan video SPECIAL yang dibuat oleh mentor syu yang mendedahkan pelbagai rahsia kejayaan mereka,seolah-olah anda belajar secara LIVE!!

    

7.Anda juga akan berpeluang untuk mendapatkan pelbagai ilmu di sebuah blog RAHSIA khas untuk group MFMS sahaja. Di situ,terdapat ilmu motivasi,kisah kejayaan sid, info produk, dan pelbagai tip untuk berjaya.

8.Anda juga akan dijemput untuk menyertai group telegram MFMS , di situ anda berpeluang untuk bertanya pelbagai soalan mengenai produk dan soalan anda akan dijawab oleh rakan-rakan yang pakar.
9.Anda juga akan dijemput ke group blogger telegram MFMS .Di group ini,anda akan diajar cara menulis blog yang betul serta teknik- teknik yang berkesan .
10.Anda juga akan diajar kaedah ''jemput-jemput'' dan amalan rohani  yang syu panggil "master checklist" bagi menjemput rezeki.Goup MFMS mengajar syu berniaga bukan semata-mata ingin kaya tetapi bagi menambah nilai hidup orang lain.



11.Mentor syu merupakan anak didik dr. Azizan Osman. Beliau menghabiskan berpuluh-puluh ribu ringgit untuk menghadiri seminar,tetapi anda akan dapat mempelajari ilmu ini PERCUMA jika mendaftar di bawah MFMS..

Salam sayang dari syu,
~KEJAR AKHIRAT BERSAMA SHAKLEE , DUNIA  PASTI AKAN MENYUSUL~

Sila SHARE , jika anda rasa ilmu ini bermanfaat....


Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?



Ingin menjana pendapatan 2,3,4,5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?(bergantung pada usaha anda)

Hubungi NUR SYUHADA untuk:-


FREE CONSULTATION
AFFORDABLE PRICE and

BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!
       NUR SYUHADA BT MOHD ZAINOM
Maria Firdaus' Millionaires in Shaklee (MFMS) Empire
Shaklee ID : 1164154
syuizikri@gmail.com
019-4515590(SMS@ WhatsApp)

4 comments: