Saturday 8 November 2014

EBOOK PERCUMA: SORRY BOS, SAYA TERPAKSA BERHENTI KERJA!!(DOWNLOAD PERCUMA)

     

    ASSALAMUALAIKUM kepada semua pembaca blog ummul zikri. Syu doakan anda semua berada dalam keadaan sihat sejahtera dan berada di bawah lindungan rahmat-NYA sentiasa. Hari ini,Syu nak berkongsi tentang sebuah ebook yang amat teristimewa dalam hidup syu.

     Syu sangat-sangat bersyukur kepada Allah kerana secara tidak sengaja, syu terdownload ebook percuma ni, dan buat syu jatuh cinta dengan team MFMS   ni.Sebelum terdownload ebook ni,syu ada baca pasal ebay.Syu memang berniat ingin menjual melalui ebay,tu sebabnya syu cari ebook percuma dalam internet.


     Namun percaturan Allah lebih hebat lagi dari perancangan syu,insan yang serba lemah dan banyak kekurangan ini.Syu selalu online lewat malam untuk mencari jenis perniagaan yang syu ingin ceburi,antara yang menarik minat ialah 1 world hp,spshops dan ebay.Shaklee syu pernah dengar dari seorang kawan dan ibu saudara syu je, tu pun syu tak tahu secara detail.

     Syu sering memohon petunjuk dari Allah dengan melakukan solat istikharah agar dapat pekerjaan yang terbaik untuk diri syu dan keluarga syu.Alhamdulillah,syu amat tertarik dengan ebook ini,sehingga sanggup baca berjam-jam semalaman sahaja.Seingat syu, syu membaca sehingga ke pukul 3 pagi ,maklumlah awal-awal malam,putera dan puteri syu masih belum tidur.

     Sepanjang pembacaan,syu amat-amat tersentuh hati dengan kisah suami isteri yang begitu tabah dan cekal dalam mengharungi pelbagai onak dan duri sebelum mereka berjaya mencapai pangkat tertinggi dalam bisnes tersebut.Ebook tersebut sungguh menyentuh hati syu sampai mengalir air mata syu ,jadi memang rugi kalau anda membiarkan peluang ini begitu sahaja.

     Ebook ini telah menyedarkan syu,syu perlu bangkit untuk melakukan sesuatu yang luar biasa daripada hidup yang biasa-biasaTindakan syu yang sekarang ini bakal mencorakkan siapa diri syu pada masa 3 atau 4 tahun akan datang.Jika syu tidak berani berubah ,tidak akan datang kejayaan di masa akan datang.Syu sudah menyahut cabaran ini,anda bila lagi??

    Di sini,syu dengan bermurah hatinya ingin berkongsi ebook ini secara PERCUMA sahaja kepada anda.Ebook ini menceritakan kisah sepasang suami isteri yang amat bertakwa dan jujur dalam bisnes mereka,mereka berkongsi tip-tip kejayaan mereka menghasilkan jualan RM1 juta dalam 9 bulan sahaja.

    Klik link ini untuk DOWNLOAD PERCUMA!!                                                      

  Ebook ini akan diberikan secara PERCUMA sekarang,di lain masa, mungkin syu akan kenakan sedikit bayaran.Sebelum syu berubah fikiran,eloklah anda download sekarang ,moga perkongsian ini memberi manfaat kepada anda.




                              

      Sekian sahaja coretan syu kali ini.Mana-mana yang baik itu kita jadikan pengajaran dan yang buruk itu kita jadikan sempadan.Semoga perkongsian syu ini memberi pengajaran dan ilmu yang baru buat anda semua.Akhir kalam,syu doakan anda semua kaya dan berjaya dalam kehidupan di dunia mahupun di akhirat.
 
Salam sayang dari syu,

~KEJAR AKHIRAT BERSAMA SHAKLEE , DUNIA  PASTI AKAN MENYUSUL~

Sila SHARE , jika anda rasa ilmu ini bermanfaat....

Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?

Ingin menjana pendapatan 2,3,4,5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?(bergantung pada usaha anda)

Hubungi NUR SYUHADA untuk:-


FREE CONSULTATION
AFFORDABLE PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!
       NUR SYUHADA BT MOHD ZAINOM
Shaklee ID : 1164154
syuizikri@gmail.com
011-22396867 (SMS@ WhatsApp)
    

    

No comments:

Post a Comment