Monday 2 February 2015

DOWNLOAD PERCUMA : EBOOK NOW EVERYONE CAN KURUS (NECK) DIBERI PERCUMA!!


Assalamualaikum Warahmatullahiwabarakatuh  kepada semua pembaca blog ummul zikri .

Syu doakan anda semua berada dalam keadaan sihat sejahtera dan berada di bawah lindungan rahmat-NYA sentiasa .

Hari ini syu nak berkongsi dengan anda sebuah ebook yang telah di download oleh lebih 1000 orang di seluruh Malaysia , dalam masa tak sampai pun 2 hari dari tarikh pelancarannya.


Ebook ini juga telah dicetak 10 000 naskhah dalam bentuk mini buku, telah laris terjual dalam masa 2 hari sahaja!!

Untuk pengetahuan anda semua, ebook ini telah Berjaya syu membacanya dan isi kandungan ebook ini memang ‘SUPERB!!’ . Untuk kurus, rupanya kita haruslah ada M.E.S.T.I. Nak tahu apa itu M.E.S.T.I.?, anda wajib membaca ebook ini seingga habis , memang tak rugi, sekejap je, dah habis baca pun..huhuhu

Ebook ini merupakan kisah benar penulis yang berjaya menurunkan sebanyak 11.5 kg dalam masa 100 hari sahaja . Apa yang bestnye, gaya penceritaannya sungguh santai dan masa yang berlalu dirasakan amat sekejap untuk menghabiskan ebook ini.

Malah syu rasa amat-amat rugi jika anda tidak membaca ebook full version ini , kerana di dalamnya, penulis mendedahkan RAHSIA beliau berdiet tanpa perlu berlapar, boleh makan makanan yang berat dan makan lebih kerap dari biasa, tetapi Berjaya KURUS!!

Okeylah , anda nak tahu tak cara mendapatkan ebook Now Everyone Can Kurus (NECK) ni? Mudah saja , anda ada 2 pilihan sahaja, iaitu :

PILIHAN PERTAMA : BAYAR RM10

Anda hendaklah memasukkan RM10 ke dalam akaun bank CIMB (7612544510) atas nama NUR SYUHADA BINTI MOHD ZAINOM. Selepas itu, anda hendaklah whassup syu detail pembayaran ke 019-4515590.

ATAU

PILIHAN KEDUA : PERCUMA DENGAN KLIK BUTTON SHARE DI ENTRY INI

Syu ingin memberikan ebook ini secara PERCUMA jika anda sudah klik button SHARE di entri ini. Sejujurnya syu amat-amat berharap anda menjaga AMANAH ini, memang syu tak Nampak anda tekan button SHARE, tetapi ALLAH NAMPAK APA YANG ANDA BUAT.

Jadi syu nak anda AMANAH dengan diri anda sendiri iaitu klik button SHARE di bawah, kalau tak , anda pandai-pandailah jawab di akhirat nanti ye .Syu sebenarnya nak semua rakyat Malaysia tahu RAHSIA KURUS ini, namun syu tiada bajet untuk menyebarkan sendiri. Secara tidak langsung, anda juga telah menolong orang lain juga , sama-sama dapat pahala, insya-ALLAH.

SILA DOWNLOAD PERCUMA DI LINK DI BAWAH

P/S :Sebelum klik link di bawah, SHARE dulu entry ini ye, kemudian anda buka link ini dan klik download di bahagian paling bawah. Pastikan anda buka melalui google chrome dan file berbentuk pdf. Jika handset tiada pdf, install dahulu ye pdf @ adobe reader.



Syu bersyukur kepada Allah kerana BMI syu dikategorikan sebagai normal, iaitu BMI antara 18-25 .Namun syu rasa sedih melihat ramai rakyat Malaysia yang berbadan besar dan telah cuba berbagai-bagai cara untuk kurus ,namun tiada hasilnya.

Ingin syu berpesan , jika anda mahu kurus, jadikan matlamat utama kurus itu adalah untuk sihat , bila anda sihat, insya-ALLAH anda akan lebih rajin untuk beribadah kepada Allah . Kita hidup di dunia ini hanya sebagai hamba-NYA, dan tujuan kita diciptakan juga adalah semata-mata kerana untuk beribadah kepada-NYA.


Salam sayang dari syu,
''Now Everyone Can Kurus''
''Jom Kurus dan Sihat''

~KEJAR AKHIRAT BERSAMA SHAKLEE , DUNIA  PASTI AKAN MENYUSUL~
  
Jika anda suka dengan entry ini , mohon anda tekan button SHARE di bawah . Semoga ia turut memberi manfaat kepada orang lain juga.




Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?


Ingin menjana pendapatan 2,3,4,5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?(bergantung pada usaha anda)

Hubungi NUR SYUHADA untuk:-

FREE CONSULTATION
AFFORDABLE PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!
       
NUR SYUHADA BT MOHD ZAINOM

Shaklee ID : 1164154

syuizikri@gmail.com

019-4515590 (SMS@ WhatsApp)



DOWNLOAD EBOOK INI SEMENTARA IA MASIH PERCUMA !!! Rahsia Mia Menghasilkan Jualan RM1 Juta Dalam Tempoh 9 Bulan At 'Zero Cost Marketing' Selepas Mengikuti Seminar Dr Azizan Osman Sehingga Terpaksa Berhenti Kerja. Kini Mia Menjadi Working-At-Home-Mom Dan Menjana Pendapatan 5 Angka Sebulan Hanya Dari Rumah.Semoga Bermanfaat...
KLIK DI http://www.ebookniaga.com/sorryboss/ummul

No comments:

Post a Comment